Bonjour! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Etienne Jonkers - WaarBenJij.nu Bonjour! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Etienne Jonkers - WaarBenJij.nu

Bonjour!

Door: etienne jonkers

Blijf op de hoogte en volg Etienne

07 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bonjour mensen!

Ik heb ook maar eens een moment genomen om een "waarbenjij.nu" aan te maken.

Ik snap er voorlopig nog vrij weinig van en kom niet veel verder maar dat komt wel. Ik zie het ook nog niet echt zitten om hier complete verhalen van een paar kantjes te gaan typen, maar dat komt misschien wel =)

In ieder geval veel plezier met het lezen van al mijn avonturen hier, en hopelijk zie ik jullie nog voordat ik weg ben.

Cheers, Etienne!

• 14 Januari 2011 - 20:49

Hanneke:

Tja Etienne, wen er maar vast aan, we verwachten heel lange verhalen van je, haha,
    Groetjes en succes met je voorbereidingen,
    Hanneke

• 19 Januari 2011 - 10:45

Hans:

Wij willen hier alles weten wat je daar zoal meemaakt.....hopelijk schrijf meer dan je nu doet. Veelplezier en tot binnenkort.....Grtz